Σήμερα, το Books Actually παρουσίασε ένα νέο λογοτεχνικό πόλο έλξης για την πόλη της Σιγκαπούρης: μηχανήματα αυτόματης πώλησης βιβλίων.
Το Books Actually είναι ένα τοπικό κατάστημα που ειδικεύεται στην φαντασία και τη λογοτεχνία, αλλά είναι επίσης σπίτι και για άλλα είδη λογοτεχνίας συμπεριλαμβανομένων δοκιμίων, περιοδικών, παλαιών βιβλίων, εξειδικευμένων ειδών και πολλών ακόμα.
Επί του παρόντος, το βιβλιοπωλείο προσφέρει δύο μηχανήματα αυτόματης πώλησης. Το ένα βρίσκεται στο Εθνικό Μουσείο της Σιγκαπούρης και το άλλο στο Κέντρο Επισκεπτών της Σιγκαπούρης, τα οποία είναι αρκετά κομβικά σημεία στο κέντρο της πόλης, ενώ μία τρίτη ήδη είναι υπό κατασκευή στο Κέντρο Τέχνης Γκούντμαν, το οποίο δεν απέχει πολύ από τα άλλα δύο σημεία.
Κάθε μηχανή περιέχει περίπου 150 βιβλία προς αγορά. Μεταξύ των επιλογών που μπορείτε να βρείτε περιέχεται και μία μεγάλη ποικιλία τοπικών επιλογών, όπου κάθε βιβλίο είναι γραμμένο από έναν συγγραφέα της Σιγκαπούρης και δημοσιεύθηκε από έναν τοπικό διανομέα.
Για τον ιδιοκτήτη του Books Actually, Kenny Leck, η προώθηση της τοπικής κουλτούρας είναι το πραγματικό βραβείο του έργου. Ο Leck ελπίζει ότι οι μηχανές θα ενισχύσουν το ενδιαφέρον της κοινότητας παρέχοντας κίνητρα για ανάγνωση.
Η Σιγκαπούρη είναι η πόλη που προωθεί αυτή την τάση ως τρόπο επανεξέτασης διανομής βιβλίων. Στην Ιαπωνία, τις ΗΠΑ και πολλές ευρωπαϊκές χώρες, τα μηχανήματα αυτόματης πώλησης έχουν ήδη αρχίσει να εδραιώνονται. Για τον Leck, η έμπνευση ήρθε μεταξύ άλλων από ένα παράδειγμα , πολύ πριν η τάση πάρει παγκόσμια μορφή. Στο Λονδίνο του 1937, η Penguin Books κυκλοφόρησε το «Penguincubator», μία αντίστοιχη μηχανή, η οποία διένειμε βιβλία σε τιμές, οι οποίες ήταν εξίσου χαμηλές με ένα πακέτο τσιγάρα.
Η «Penguincubator» ήταν η πρώτη καινοτόμα μηχανή, η οποία επιχείρησε να φέρει πιο κοντά τον κόσμο σε επικοινωνία με το λογοτεχνικό κόσμο. Το μόνο σίγουρο, πως από το 1930 και την μηχανή αυτή εως και σήμερα όπου η Σιγκαπούρη επιχειρεί την προώθηση αυτής της καινοτομίας, κανένας δε μπορεί να αμφισβητήσει τη χρησιμότητά της, καθώς και την προώθηση των βιβλίων μέσα από μία πιο άμεση μορφή
Πηγή: The reading room
Επιμέλεια/Μετάφραση: Χάρις Γεωργίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου